Rabu, 4 Julai 2012

Tak Bertajuk

aku sedang menjahit hati
walau pedih,tak aku ratapi 

aku sedang menyulam hati 
walau sakitnya tak terperi 

aku kini kian kosong,
kosong,bohong dan lopong

walau cintai kamu
adalah kesakitan padaku
namun,aku tak henti dan
terusan cintai kamu,hingga sakit ini tak lagi tertahan oleh pundakku,dan aku telah putuskan..

andai nanti,usai aku menjahit luka di hati,
bila mana aku mula yakin untk melangkah pergi,
aku pohon,
jangan pula kau rayu aku untk kembali.

tinggal Arjuna,
moga kita tak bertemu dimana-mana
kerana aku perlu lupakan segalanya.





notarenyuk #1 : Dapat idea menulis pagi semalam, dan aku post di satu group,
notarenyuk #2 : dia bikin aku tersenyum. terima kasih. =)
notarenyuk #3 : masih membilang hari, tak mampu tahan rindu lagi. =)
terima kasih!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan