Jumaat, 11 Januari 2013

Kalau dah namanya Kawan.

5 bulan yang lepas,

selisih paham pasal satu isu je,
kecik sangat.
dua2 ego, dua2 angin,
terus jauh hati
terus kecik hati,
terus bawa diri


hanya doa yang aku terus kirim untuk dia
dan siapa sangka
kelmarin dia menjelma.



request friend , accepted.
terus naik IM

"I rindu u Nia, sumpah. "

nak mengalir air mata, sebab dia kawan yang agak rapat sama2 dengan apiq dulu. kitorang 3 orang pernah sama2 rapat. sebab apiq aku kenal shuk and became a really good friends.


"dah habis dah merajuk dengan saya?, 5 bulan kot mcm ni. ingat kan betul dah marah hari tu."

dan petang semalam dihabiskan dengan sesi gelak tawa bersama , kalau dah namanya kawan, dan pernah rapat sama2, rindu pasti ada. dan terima kasih tuhan, terima doa aku.

untuk kawan2 yang aku tak perlu sebut nama siapa, terpulang la. aku tak mahu kata apa2. teruskan lah Lin kata aku berbohong, teruskan la berkata satu sama lain, yang pasti aku tetap diam, dan terus perhati kebahgiaan kau orang.Nana pulak kata aku tak nak berbaik dengan orang, baiklah. aku tak pernah nak update blog pasal isu ni, tapi bila org2 still bercakap hal aku,sindir2, nak tanya sikit, kau orang pernah tanya dulu tak sebelum buat tuduhan " aku lah orang yang tak pernah nak jernihkan keadaan, seronok bergaduh masam muka dengan semua orang". pikir lah. kadang2 kawan2 yang nak berbaik tu ada bisa lagi tajam dari kawan yang terlebih dahulu berhati2..



=)



terima kasih!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan